Бизнес ресурси
Ключови предимства на нашата компания
НАШИЯТ ЕКИП ОТ ПРОФЕСИОНАЛИСТИ
Екип от 36 служители с дългодишен опит в индустрията, работа с клиенти и осигуряване на отлично обслужване.
НАШИТЕ ДОВЕРЕНИ ПАРТНЬОРИ
Чрез внимателно подбраните си доставчици предлагаме устойчивост, качество и последователност на услугите и създаваме солидни бизнес отношения.
НАШИТЕ ИНОВАТИВНИ ТЕХНОЛОГИИ
Предлагаме работещи решения за създаване и управление на резервации, изготвяне на финансови отчети, мониторинг и анализ на данни..
Допълнителни предимства за работа с нас:
Грижа за пътуващите
- Отдаден оперативен екип
- Споразумение за ниво на обслужване (SLA)
- 24/7 грижа за нашите пътуващи в случай на непредвидени ситуации при пътуването
Политика за съответствие
- В съответствие с политиките за пътувания
- Списък с внимателно подбрани доставчици
- Достъп до лоялни програми и специални оферти на ключови доставчици в индустрията
Управление на акаунти, анализ на данни и отчетност
- Личен акаунт мениджър
- Оптимизиране на разходи
- Прозрачно и близко партньорство
Нашите клиенти могат да разчитат на ежедневната подкрепа на личен акаунт мениджър, който работи съвместно с тях за решаване на текущи въпроси, редовен анализ на данни и отчетност.
Чрез съвместна работа помагаме на нашите клиенти да дефинират и изградят политика за пътувания, съобразена с техните нужди, с индустриалните регулации и с бизнес средата.
Онлайн платформа за резервации и технологични решения
- Собствено B2B решение за резервации на самолетни билети и хотели
- Наличност в реално време и достъп до нашите договорени тарифи
- На разположение е оперативен екип
Traveler Care
By continuously monitoring important travel alerts for travel irregularities and incidents, we care for our travelers by proactively providing the most up-to-date advice and on-time customer support, whenever necessary.
We provide 24/7 emergency line out of standard office hours
We are always present for those customers who might face problems with their ongoing travel or those who might need assistance with planning and initiating their ongoing travel within the next three days
Policy Compliance
Our daily work includes ensuring that all company employees are aware of their inbound travel and compliance policies; the best time to book their next trip; their preferred list of vendors and how cost savings can be achieved. By maintaining this high level of engagement, significant rewards can be achieved. Our solutions and our internal procedures and controls ensure compliance and result in huge benefits and ongoing safety for our customers.
Account Management, Data Analytics & Reporting
Our customers can rely upon the daily support of a dedicated account Manager who works alongside you to deal with any ongoing issues, and for regular data analysis and reporting.
By working together, we help our customers define and build a travel policy suited to their needs, to industry regulations and to the business environment.
We understand that managing data and conducting regular and ongoing analysis is critical for every corporation. Our data management tools consolidate and integrate travel and expense data, providing full visibility and transparency related to actual costs and services booked, savings made and future opportunities.
We analyze traveler preference and behaviors, recommend travel patterns and optimal lead times for booking various different services.
Based on data collected, we work with our customers to close special deals with various vendors, enable substantial savings and include benefits from a range of loyalty and corporate discount programes.
Online booking tools & technology solutions
For simplified travel, we offer our own b2b solution for prepaid flights and hotel bookings world-wide, offering real-time availability and enabling access to our specially contracted deals.
Our user-friendly tool incorporates guidelines to company travel policy, budget limitations and special offers and is logical, intuitive and interactive.
Based on existing company internal travel structure and employees’ roles and responsibilities, the tool can be customized to the needs of the corporation itself.
Behind the tool, stands the professional support of our operational team who will manage any post-sale operation that requires change, cancellation or refund.